Jajka w koszulkach na grzankach

Jestem, znalazłam chwilę, aby sfotografować śniadanie i chcę się podzielić z Wami moją propozycją. Myślę, że pomysł może się przydać na weekendowe rozpoczęcie dnia. Ja w każdym razie serdecznie polecam! Myślę, że kolejny wpis pojawi się w niedzielę, a może raczej fotorelacja z imprezy :). Ponieważ przy takiej ilości   dań nie jestem w stanie robić zdjęć wszystkich etapów przygotowań. 
Miłego weekendu!



Lista składników
(na jedną osobę)

jajko
garść szpinaku
1 kromka chleba tostowego
kilka pomidorków koktajlowych
kilka gałązek rukoli
łyżeczka masła
malutki trójkąt sera camembert (ok. 20g)
2 łyżki octu, 1 litr wody, łyżeczka soli

Przygotowanie

W garnku gotujemy wodę z solą i octem, kiedy zacznie wrzeć wbijamy jajko i zataczamy wokół niego koła. Kiedy białko się zetnie. Na patelni rozpuszczamy masło i lekko podsmażamy szpinak. W międzyczasie opiekamy tosta, wykładamy na niego szpinak i jajko. Obok kładziemy rukolę, camembert i pomidorki.
Smacznego!




Komentarze

Prześlij komentarz