Ciasto z malinami

Przepis na ciasto, który po raz pierwszy zastosowałam do upieczenia placka z rabarbarem, wykorzystałam już do ciasta z jagodami, natomiast dziś postanowiłam urozmaicić recepturę i wprowadzić zmiany. Dodałam kakao oraz maliny i okazał się to trafny pomysł. Przygotowanie ciasta zajmie nam nie więcej niż 10-15 minut, za to umili nam poobiednią kawę z bliskimi. Powoli zbliża się jesień, czas robić zapasy na zimę, soki i inne weki. Myślę, że w najbliższym czasie pojawi się post związany z jakimiś przetworami. Miłego poniedziałku!



Lista składników
 
6 łyżek mąki
6 łyżek cukru pudru
2 jajka
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka kakao
125 g margaryny
1-2 garście malin

Przygotowanie

Przesiewamy mąkę i proszek do pieczenia do miski. W garnku rozpuszczamy margarynę z cukrem pudrem. Piekarnik nagrzewamy do temperatury 180 stopni. Do mąki wbijamy jajka i roztopiony tłuszcz, mieszamy. Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia, wylewamy 2/3 ciasta, do reszty dodajemy kakao, mieszamy i wylewamy na jasną część, posypujemy malinami. Wstawiamy do rozgrzanego piekarnika, pieczemy ok. 25 minut (do suchego patyczka), zostawiamy do ostygnięcia, przed podaniem posypujemy cukrem pudrem. 
Smacznego!









Komentarze

  1. ciasto z malinami - to musi być być pyszne! :-) może się skusze na takie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo proste i szybkie ciasto ,podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się świetnie i z pewnością świetnie smakuje :) Uwielbiam takie proste ciasta z malinami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam, ja też najbardziej lubię proste ciasta i desery, więcej cierpliwości mam do konkretnych dań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zjadam ciepłe ciasto ;) jest rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz